ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

حسن روحانی از حسن عباسی شکایت کرد!

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

حسن عباسی 25 فروردین 94 :

در سال 1365، دو سال مانده به آخر جنگ، در هتل پاریزین پاریس جلسه ای برگزار میشود / دو نفر از ایران، از مجلس شورای اسلامی وقت و یک نفر ظاهراً آمریکایی ولی اخیراً معلوم شده مشاور ضد تروریسم نخست وزیر آن موقع اسرائیل بوده / سال گذشته بعد از 27 سال اسرائیلی ها این را به زبان انگلیسی ترجمه کردند و منتشر کردند / سوال من اینه، ما چطور اعتماد کنیم مبتنی بر این مذاکره ای که 1365 دو سال مانده به آخر جنگ و حرف هایی که در این سند ادعا شده، چطور به مذاکرات فعلی اعتماد کنیم / من که نظرم اینه اسرائیلی ها میخواستند دولت ما را زمین بزنند میخواستند دولت ما را مسئله دار کنند، لذا ما تردید داریم به این کاری که اسرائیلی ها کردند. لذا دولت موضع خودش را روشن کند / دولت لطفا اینی که اسرائیلی ها منتشر کردند و ما معتقدیم دارند خباثت میکنند، شیطنت میکنند را برای آرامش قلبی مردم و برای این که ما نگران نباشیم، برای این که دلواپس نباشیم، یک بیانیه بدهد دفتر نهاد ریاست جمهوری و بگوید اصلا چنین جلسه ای برقرار نشده و آنچه مفاد این جلسه است دروغ است، ما دست دوستان رو می بوسیم.

 


حسن عباسی در دانشگاه امیرکبیر درمورد رئیس جمهور چه گفت که مورد هجمه رسانه های اصلاح طلب قرار گرفت؟

دانلود کلیپ

لینک خبر (فیلتر است)


حسن عباسی 3 خرداد 94 :

آقای روحانی به جای این که جواب حرف های ما را بدهد از من شکایت کرده است/ من سکوت نمی کنم؛ وقتی رفتم زندان وثیقه نمیذارم، مستقیم میرم زندان و تمام اسناد و مدارک منتشر می شوند/ آنچه من در دانشگاه امیرکبیر گفتم یک درصد بود اگر من رفتم زندان، دستگاه های رسانه ای ۹۹ درصد حرف هایی که من در دانشگاه امیرکبیر نگفتم را منتشر می کنند.


دانلود کلیپ صوتی


صوت کامل سخنرانی سوم خرداد دکتر عباسی:

لینک دانلود صوت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی