ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۶
آبان

امروز ۳۵ سال از انعقاد توافقنامه الجزایر می‌گذرد. در ماه‌های گذشته توافقنامه‌ای که «برجام» نام گرفت، به سبک و سیاق بیانیه الجزایر قانونی شد و ملت و دولت ایران به انجام آن متعهد شدند.

۲۶
آبان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، در نامه‌ای به رؤسای قوا، سیاست‌های کلی محیط زیست را ابلاغ کردند.

۲۶
آبان

برخی مسؤولان و دیپلمات‌های کشورمان تأثیر گفتار و رفتار خود را در خارج از مرزهای ایران دست‌کم می‌گیرند. خبرنگار بین‌الملل مشرق در خصوص نقش جمهوری اسلامی نه تنها در محور مقاومت، بلکه در میان کشورهای دیگر دنیا و تأثیر مبارزات، مواضع و حمایت‌های ایران بر صحنه بین‌المللی با “کالب ماپین” فعال رسانه‌ای و خبرنگار آمریکایی گفتگو کرده است. متن مصاحبه مشرق با این خبرنگار، تحلیلگر سیاسی و فعال ضدجنگ آمریکایی به شرح زیر است:

۰۵
آبان

کارکنان معترض به سوء مدیریت ابتکار در سازمان محیط زیست در تجمعی اعلام کردند،این سازمان به سازمانی سیاسی تبدیل شده و به تازگی مجوز استخدام غیرقانونی ۲۴۰ نفر از همفکران سیاسی ابتکار را صادر کرده است.

۰۳
آبان

برنامه تعهد اجباری ایران برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در دقیقه 90 آماده و تحویل شده است، اما این برنامه با واقعیات و انتظارات جهانی از کشورمان چقدر مطابقت دارد و چقدر می‌تواند از وضع محدودیت‌ها و تحریم‌های سخت‌تر از تحریم‌های هسته‌ای علیه کشورمان جلوگیری کند؟

۰۳
آبان

کارشناس بخش صنعت گفت: بسته جدید دولت برای خروج از رکود در واقع یک برنامه غیراثربخش است که فقط برای زمان خریدن تا آزاد شدن پول‌های بلوکه‌شده ایران، طراحی شده است.

۰۳
آبان

رسانه‌های مهم جهان نامه مهم رهبر انقلاب درخصوص برجام را مورد توجه قرار دادند و محتوا و لحن آنرا دارای پیام‌هایی دانستند.

۰۳
آبان

رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای که هفته گذشته خطاب به رئیس‌جمهور نگاشتند، شروط ۹گانه‌ای مطرح کردند که از باب فنی و اجرایی دارای نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.