ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۵۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
شهریور

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس از تهیه گزارش کمیته‌های پنجگانه کمیسیون متبوعش برای تدوین جمع‌بندی نهایی خبر داد و گفت کمیسیون در این زمینه طرح ارائه می‌کند.

۳۰
شهریور

کلیپ تصویری مناظره ی

حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان

و سید صادق خرازی از حزب ندای ایرانیان

در برنامه نگاه یک ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

 

دانلود کلیپ تصویری


دانلود کلیپ صوتی

۳۰
شهریور

در حالی که سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران که گفته بود، نمونه برداری از پارچین بدون حضور بازرسان آژانس انجام شده و این بازدید تشریفاتی بود، یوکیا آمانو ادعا کرد این اقدام با نظارت بازرسان آژانس انجام شده و بازدید از این سایت اصلاً تشریفاتی نبود.

۳۰
شهریور

اکنون که نقل هر محفلی موضوع هسته‌ای است و فرجام برجام مورد توجه همه اقشار ملت، بد نیست که سازمان انرژی اتمی در رویکرد قطره چکانی اطلاع رسانی به رسانه‌ها تامل کرده و این موضوع را مدنظر قرار دهد که موضوع هسته‌ای موضوعی ملی است.

 

۲۹
شهریور

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس با انتقاد از عملکرد آژانس بین الملی انرژی اتمی گفت: به عنوان متخصص پزشکی هستهمی‌دانم در حالی که بیماران ایران نیاز به رادیو دارو داشتند، کشور بلژیک رادیو دارو را قطع کرد و زمانی که سوخت 20 درصد راکتور تهران رو به پایان بود آژانس به ما کمکی نکرد و مجبور شدیم خودمان آن را تامین کنیم.

۲۹
شهریور

یک ژنرال ارشد ارتش انگلستان با بیان اینکه نظامیان این کشور از قدرت گرفتن جرمی کوربین ناخرسند هستند، گفته است در صورتی که وی روزی به نخست‌وزیری برسد، ارتش ممکن است علیه او وارد عمل شود.

۲۹
شهریور

کمتر کسی گمان می‌کرد که این رقابت جالب توجه، رنگ و بوی سیاسی به خود بگیرد غافل از آنکه برخی شکست‌خوردگان سیاسی در این کشور تخصص ویژه‌ای در سیاسی و جناحی کردن هر مسئله‌ای دارند.

۲۹
شهریور

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس شورای اسلامی گفت: من بنا ندارم درباره مسائل محرمانه میان ایران و آژانس از آمانو سؤال کنم و تصمیم دارم این سؤال را از آقای صالحی بپرسم که از ایشان درخواست کرده‌ایم این اسناد را به مجلس بیاورند.

۲۹
شهریور

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در حال بررسی مذاکرات هسته‌ای است، گفت: تا زمانی که مراجع قانونی در این باره تصمیم‌گیری نکنند، هر اظهار نظری زود است.

۲۵
شهریور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: نفوذ اقتصادی و امنیتی در مقابل نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی اهمیت کمتری دارد، البته مسئولان گوناگون از جمله سپاه جلوی نفوذ امنیتی را با کمال قدرت می‌گیرند.