ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۵۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۸
مهر

نماینده ورامین در مجلس با بیان اینکه «بسته اقتصادی» توزیع پول بین مردم با اهداف سیاسی است، گفت: دولت می‌خواهد با اجرای بسته اقتصادی مردم را برای انتخابات آماده کند تا به کاندیدای دولت رأی دهند.

۲۸
مهر

نماینده بجنورد در مجلس با بیان اینکه دولت در بسته اقتصادی تنها به دنبال نجات خودروسازان است، گفت: بسته اقتصادی کارشناسی نیست و تنها واکنش عجولانه‌ای به نامه ۴ وزیر دولت است.

۲۸
مهر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سیاست‌های اقتصادی دولت ریشه و مبنای درستی ندارد، گفت: بسته اقتصادی دولت نمی‌تواند رونق در کشور ایجاد کند.

۲۸
مهر

وزیر امور خارجه گفت: برای آنکه همه سفرای ایران در کشورهای مختلف درباره ضرورت‌ها و مسائل مهم اقتصادی توجیه شوند، آنان را فرا خوانده‌ایم در نشست آبانماه با مسئولان اقتصادی و اتاق‌های بازرگانی کشور شرکت کنند.

۲۸
مهر

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه نامه ۴ وزیر به رئیس‌جمهور هشداری در رابطه با وضعیت فعلی اقتصادی کشور بود گفت: ارائه بسته پیشنهادی جدید برای خروج از رکود خود بیانگر آن است که بحران رکود در کشور وجود دارد.

۲۵
مهر

در جلسه سخنرانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به همت جامعه اسلامی دانشجویان

«قضیه برجام و آنچه یکشنبه رقم خورد.. معماری و مهندسی هست که هیئت رئیسه مجلس صورت داد.. صبر استراتژی در جمهوری اسلامی بالا هست، دوسال دیگر هم می گذرد و بچه هایی که تشک خودشان را خیس نمی کنند و نصف شب بلند می شوند و پز می دهند به پدر و مادرشان که هنوز خبری نیست، بهش می گویند که شب دراز است... این دوستانی که این خنده های دیپلماتیک را می زنند آن موقع آنها می دانند و ما، چون که ما نمی نشینیم که قاسم سلیمانی و حسین همدانی و یک عده آدم دیگر بروند خونشان را در سرزمین های دیگر برای امنیت این کشور بدهند، بعد این دوستان بگویند حالا نشد، آن روز دیگر از آن برنامه ها داریم با این دوستان... مردم نیاز به یکی دو سال وقت دارند تا این چهره ی آمریکا و انگلیس را هم نسل جدید ما بشناسد لذا اصلاً نگران نباشید...»

۲۵
مهر

صالحی یک روز پس از سخنرانی در مجلس: ما امروز رفتیم پیش آیت الله حسینیان. به ایشان گفتیم این ها همه‌اش بازی سیاسی بود؛ هم تو داشتی بازی می کردی هم ما.

۲۵
مهر

یک نشریه آمریکایی در تحلیلی نوشت: شهرک موشکی ایران قادر است توازن نظامی بین آمریکا و ایران را بر هم بزند.

۲۵
مهر

بسته جدید ۳۰ بندی خروج از رکود دولت با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی طیب نیا وزیر اقتصاد و ولی ‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی رونمایی شد.

۲۵
مهر

هزاران نفر از مردم اروپا، آمریکا، اقیانوسیه و اسیا در همبستگی با فلسطینی هایی که انتفاضه جدیدی را آغاز کرده اند، تظاهرات کردند.