ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

واکنش دکتر عباسی به تصویب برجام در مجلس

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

در جلسه سخنرانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به همت جامعه اسلامی دانشجویان

«قضیه برجام و آنچه یکشنبه رقم خورد.. معماری و مهندسی هست که هیئت رئیسه مجلس صورت داد.. صبر استراتژی در جمهوری اسلامی بالا هست، دوسال دیگر هم می گذرد و بچه هایی که تشک خودشان را خیس نمی کنند و نصف شب بلند می شوند و پز می دهند به پدر و مادرشان که هنوز خبری نیست، بهش می گویند که شب دراز است... این دوستانی که این خنده های دیپلماتیک را می زنند آن موقع آنها می دانند و ما، چون که ما نمی نشینیم که قاسم سلیمانی و حسین همدانی و یک عده آدم دیگر بروند خونشان را در سرزمین های دیگر برای امنیت این کشور بدهند، بعد این دوستان بگویند حالا نشد، آن روز دیگر از آن برنامه ها داریم با این دوستان... مردم نیاز به یکی دو سال وقت دارند تا این چهره ی آمریکا و انگلیس را هم نسل جدید ما بشناسد لذا اصلاً نگران نباشید...»



دکتر عباسی که با دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان به این استان سفر کرده بود پس از دانشگاه ولی عصر(عج) عازم کرمان شد که با درهای بسته این دانشگاه مواجه شد، هیئت نظارت دانشگاه باهنر کرمان ایشان را بعنوان فردی افراطی از سخنرانی منع کرد.

 

دانلود فایل صوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی