ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۲۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
مرداد

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به مصاحبه روز ۲۷ مرداد خود گفت: بنده در آنجا گفته بودم دو تن از متخصصین هسته ای کشور به علت نقد علمی برجام بازداشت شده اند که البته در بعضی از سایت ها، خبر طوری بازتاب داده شد که به اشتباه تصور شد دو تن از اساتید بازداشت شده اند.

 

۲۸
مرداد

گزیده سخنان تکان دهنده دکتر فریدون عباسی درباره آینده صنعت هسته ای

در نشست تخصصی برجام به همت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در لانه جاسوسی سابق

 

بازطراحی راکتور اراک نسخه پیچیده شده آمریکایی ها بر اساس مقاله تیم نروژی سال ۲۰۱۲ (+)

حـرف های خلاف واقـع درباره ماهیت تولیدی یا تحقیقاتی مرکز فردو و مقایسه سانترافیوژ با پرایـد

منحـرف کردن ذهـن نمایندگـان مجلس با طـرح موضوع چـرنویل و خطـرناک جلوه دادن راکتـور اراک

اخـراج دانشمندانـی که در دوره خطر پس از ترور شهید احمدی روشن سـازمان را تنـها نگذاشتند

بتن ریزی و از بین بردن قلب راکتور اراک که برای ساخت آن سال ها زحمت کشیده شده است و

برای انتقـال آن  حـدود ۵۰۰ نفـر توسط مدیریـت وقـت سازمـان جهـت حفاظت از آن مامور شدند


دانلود کلیپ صوتی


دانلود سخنرانی کامل

۲۸
مرداد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار کتبی دفتر نظارت بر خطوط هوایی سازمان هواپیمایی به نماینده خط هوایی یونانی در تهران خبر داد و گفت: راه اندازی مسیر پروازی از تهران به مقصد هر یک از فرودگاه‌های مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

۲۵
مرداد

اعترافات مایکل لدین (مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا)

پیرامون ارتباط سران فتنه با آمریکا


«مایکل لدین» مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا و از چهره‌های برجسته محافظه‌کار روز یکشنبه با انتشار مطلبی در نشریه «فوربس» متن کامل نامه‌ای که گفته می‌شود از سوی سران فتنه و در پاسخ به پیام دولت آمریکا نوشته شده را منتشر کرده است. وی در این مطلب که به بهانه مخالفت «چاک شامر» سناتور دموکرات آمریکایی با توافق هسته‌ای نگاشته شده، نوشته است که شامر رابط این نامه‌نگاری بود و به همین دلیل هم حالا مخالف توافق با ایران است.

۲۵
مرداد

روزنامه «جروزالم‌پست» مدعی شد «رناتا ریسفلد» استاد شیمی دانشگاه «عبری» بیت‌المقدس از تهران دعوت شده تا عضو شورای سردبیری نشریه بین‌المللی «پسماند، انرژی و محیط‌ زیست» شود.

به نوشته این روزنامه، ریسفلد نیز هفته گذشته این دعوت را با کمال میل پذیرفته است. او که استاد انرژی خورشیدی در موسسه شیمی دانشگاه «عبری» است، به روزنامه «جروزالم‌پست» گفته، «مریم پازوکی» معاون استاد دانشکده محیط‌ زیست دانشگاه تهران دعوت‌نامه رسمی را برای او ارسال کرده است.

به گفته او، پازوکی در دعوت‌نامه مذکور نوشته: «انجمن پسماند جامد ایران (ISWA) مایل است تحقیقات آکادمیک و عملی درباره ابعاد تکنیکی، اجتماعی و فرهنگیِ پسماند، انرژی و محیط زیست انجام دهد.»

وی افزوده: «این موسسه تصمیم گرفته نشریه بین‌المللی «پسماند، انرژی و محیط زیست» را راه‌اندازی کند که هم به صورت نسخه مکتوب و هم الکترونیکی منتشر شود. من از شما می‌خواهم به گروه سردبیران و شورای سردبیری این نشریه بپیوندید. باعث افتخار من است که نام و حمایت شما را در فهرست سردبیران این نشریه داشته باشم. مطمئنم با حمایت شما، می‌توانیم به هدف خود جامه عمل بپوشانیم.»

۲۱
مرداد

به نقل از کیهان، یک روز پیش از برگزاری مراسم تشییع شهدای غواص در اصفهان، گروهی با لباس شخصی با مراجعه به برخی فعالین فرهنگی محلی که در قالب گروه‌های مردمی در صدد برگزاری هر چه  باشکوه‌تر مراسم وداع شهدا بودند، با تهدید و ارعاب کوشیدند از افشای جنایات آمریکا در عملیات کربلای ۴ و نقش عوامل استکبار جهانی در اسارت رزمندگان اسلام و شهادت آنها با دست بسته جلوگیری کنند.

۲۱
مرداد

به حکم شورای تامین استانداری اصفهان حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر روز گذشته دو تن از فعالان فرهنگی اصفهان، طلبه ولایی مهدی امینی (فرزند شهید) از منزل شهید به شماره حکم ۹۴/۴۵۵/۳۸۳۹۶ دستگیر شده و بدون این که خانواده های آن ها را در جریان بگذارند به نقطه ی نامعلومی انتقال می یابند.

۲۱
مرداد

دستگیری فرزند شهید در مراسم تشییع شهدای غواص در اصفهان به جرم ترویج شعار مرگ بر آمریکا.

فقط روضه بخوانید و حرفی از سیاست و آمریکا و استکبار و مذاکرات هسته ای و از این قبیل مسائل به میان نیاورید!

۲۰
مرداد

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا می‌گوید این نهاد آمریکایی سند پایانی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ را تصویب نخواهد کرد.

۲۰
مرداد

مجالس سنای سه ایالت میشیگان، کانزاس و میسوری در حال بررسی تشدید تحریم‌های ایالتی علیه شرکت‌های دارای روابط مالی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران هستند.