ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به مصاحبه روز ۲۷ مرداد خود گفت: بنده در آنجا گفته بودم دو تن از متخصصین هسته ای کشور به علت نقد علمی برجام بازداشت شده اند که البته در بعضی از سایت ها، خبر طوری بازتاب داده شد که به اشتباه تصور شد دو تن از اساتید بازداشت شده اند.

 

شعبان جولا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به مصاحبه روز 27 مرداد خود گفت: بنده در آن مصاحبه گفته بودم دو تن از متخصصین هسته ای کشور به علت نقد علمی برجام بازداشت شده اند که البته در بعضی از سایت ها، خبر طوری بازتاب داده شد که به اشتباه تصور شد دو تن از اساتید بازداشت شده اند در حالی که این طور نبوده و این دو نفر از اساتید هیچ یک از دانشگاه ها نیستند.

 

وی در ادامه افزود: دستگیری 2 نفر از متخصصان صنعت هسته ای به جرم انتقاد از برجام اقدامی شتاب زده و بر خلاف شعار همدلی و همزبانی است.

 

شعبان جولا تصریح کرد: یک اهرم تیم مذاکره کننده برای اعمال فشار بیشتر به طرف مقابل برای امتیاز گیری، وجود منتقدان داخل کشور است، ولی متاسفانه تصور اشتباهی وجود دارد که سرکوب صداهای مخالف در جامعه به نفع دولت و مذاکرات است.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در پایان با بیان این که تلاش میکنیم تا اطلاعات بیشتری را درباره این ماجرا بدست آوریم، خاطرنشان کرد: قطعاً برای حل و فصل موضوع از طریق مجاری قانونی اقدام خواهیم کرد.

نظرات  (۱)

روزهای اول، این آقای فریدون میگفت موضوع انشای کودکان باید انتقاد از رییس جمهور باشد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی