ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۶
خرداد
۲۱
خرداد

شهردار تهران در جمع تعدادی از دانش‌آموختگان دانشگاه‌ تهران سخنانی را درباره عملکرد دولت بیان نموده است.

 

محمد باقر قالیباف شهردار تهران با انتقاد از برخی رویکردهای کنونی دولت یازدهم گفته است: از امام یاد گرفتیم دستمان روی زانوی خودمان بگذاریم و بلند شویم. درست است که تحریم‌ها اقتصادمان را مختل کرده ولی این فقط به خاطر تحریم‌ها نیست. بی‌برنامگی و ضعف مدیریت در این دولت و دولت پیشین از تحریم‌ها هم مؤثرتر است.آمریکا نباید احساس کند که ما وابسته به تصمیم و اراده او هستیم. انقلاب و جنگ ثابت کرده که ما وابسته به هیچ‌کس نیستیم.

 

قالیباف در این دیدار با اشاره به گسترش سیاست زدگی در کشور اظهار داشته است: بعضی دلشان می‌خواهد همه‌چیز را دوقطبی کنند. باور کنیم مسائل اصلی کشور دوقطبی نیست. آن‌چنان‌که در زمان انتخابات مسائل کلان نظام را دوقطبی کردند و کاش نمی‌کردند. نباید دوران «بگم بگم» به دوران «تقصیر قبلی‌ها بود» تبدیل شود.

 

۲۰
خرداد

سوال سید مسعود میرکاظمی نماینده ی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتقاد به دولت یازدهم


دانلود صوت میرکاظمی

دانلود صوت علی جنتی

۲۰
خرداد

- ساعت ۲۱:۱۵ ریاست محترم جمهوری به شبستان وارد می شود و مجری مراسم شعار« صل علی محمد (ص)، رئیس جمهور خوش آمد» سر می دهد؛ متعاقب این امر تعدادی از حاضرین اقدام به تکرار این شعار می نمایند.

 

- سپس تعدادی از افراد که بطور سازماندهی شده با پلاکاردها و پوسترهای معین تجمع کرده بودند و عکس سه نفره امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و مضامینی همچون «ما نمی گذاریم روحانی تنها بماند» «سربازان هسته ای، حمایت، حمایت» «دلواپس آگاه باش، روحانی تنها نیست» «بنرِ بزرگ حمایت از مذاکره کنندگان هسته ای» و را در دست داشتند اقدام به سردادن شعار«خامنه ای زنده باد، روحانی پاینده باد» و «یاد امام (ره) زنده باد، روحانی پاینده باد» نمودند؛ که بلافصله جمعیتی که پشت سر گروه اول مستقر شده بودند شعار «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده» سردادند، رئیس محترم جمهور پس از توقف دو دقیقه ای و آرام شدن شعارها سخنرانی خود را آغاز کرد.

 

- ساعت ۲۱:۳۵ رئیس جمهور در حال اظهار مواردی از اندیشه های امام خمینی (ره) بود که فردی به نام حسین ش اقدام به قرائت متن اعتراضی از روی کاغذ نمود؛ (سخنان او اعتراض به این بود که چرا طرح های او در زمینه پتروشیمی را ترتیب اثر نداده اند) که بلافاصله افراد مستقر در جلو که نقش حامی دولت را بازی می کردند اقدام به سردادن شعار «مرگ بر منافق» نمودند و موجب ملتهب شدن فضای صحن علی الخصوص مقابل جایگاه شدند که رئیس جمهور با جمله »متشکریم، بفرمائید» به این شعار واکنش نشان داد.

 

۱۶
خرداد
۱۶
خرداد

تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و تلاش برای منحرف کردن صراط مستقیم ملت ایران است و اگر راه امام گم یا فراموش و یا خدای نکرده عمدا به کنار گذاشته شود، ملت ایران سیلی خواهد خورد.

۱۶
خرداد

کنایه اکبر عبدی به بی تدبیری دولت روحانی

در برنامه خندوانه شبکه نسیم

 

آقای روحانی کلید رو نشون داده، ولی مثل اینکه کلید را گم کرده!

 

دانلود کلیپ

۱۶
خرداد

حمید انصاری قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) روز یکشنبه مصاحبه ای را با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی دانا در رابطه با سازه جدید حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام داد. انصاری در بخش پایانی گفت‌‌وگوی خود می‌گوید: "حرم هر چه مجلل تر باشد نشانه عشق به امام(ره) است" و در ادامه تاکید می‌کند که "هر کس نمی تواند این مسائل را تحمل کند یا از حسادت است و یا از نادانی".

 

ظاهرا آقایان برای اینکه مجبور نباشند مثل امام ساده زیست و کوخ نشین شوند، امام را مثل خودشان اشرافی و کاخ نشین می کنندو فراموش کرده اند زی طلبگی و مبارزه با اشرافیت، از آن جمله ویژگی هایی نیست که بتوان با خواب دیدن و خاطره گفتن، آن را محو نمود. امامی که صریحا می فرمودنداین کاخ های مجلل، که با دسترنج ملت ها فراهم شده است، مردم را به سوی حزب های منحرف می کشاند.(صحیفه،جلد۲، ص۳۴۶). امام امروز کجاست تا ببیند با نام تولیت حرم امام و خط امام چه بر سر آرمان های ایشان آورده اند. این درد را به کجا ببریم کسانی که دم از منش و سیره ی روح الله می زنند و خود را آیت الله نیز می نامند، بدیهی ترین اصول ایشان را زیر پا می نهند.

 

دانلود کلیپ

۱۱
خرداد

آیت الله خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری، این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد. وی در مقابل دوربین به تبیین مسائلی پیرامون مجلس خبرگان رهبری پرداخت:

 

بعد از امام خمینی، بهترین فرد برای رهبری نصیب این مردم شد. ایشان خیلی دشمن داخلی و خارجی دارد اما الحمدالله سرپا ایستاده‌اند.

آقای هاشمی همان مقدار رای که آورد برای ما محل بحث است اما خداوند رفع کرد. اگر آقای هاشمی بخواهد روی کار بیاید من بمیرم و زمان ایشان را نبینمآقای هاشمی وضع‌شان روشن است. مگر شما هنوز او را نشناخته اید؟

خداوند نعمتی همچون امام خمینی را که یک مرد باشهامت، شجاع و صادق بود نصیب این مردم کرد که مردم هم قدردان بودند. هرکسی بوی مخالفت با امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای را داشته باشند مردودِ مردودِ مردود است.

 

آقای هاشمی! به کجا رسیدید و چه کردید که حضرت آیت الله خزعلی درباره شما اینگونه می فرمایند؟!.. آیت الله خزعلی با پسر ناخلف خود چه برخوردی کردند و شما چه کردید؟ خداوند عاقبت همه را ختم به خیر نماید.


دانلود کلیپ

۱۱
خرداد

رویه آمریکا مشخص شد، روی هر آنچه که ما ایرانی ها حساسیت نشان دهیم، یک مرحله بالاترش را از ما میخواهند.

میگوییم اجازه بازرسی از تأسیسات هسته ای را ندهید، میگویند مراکز نظامی باید نظارت شود.

میگوییم اطلاعات دانشمندان را ندهید، میگویند از دانشمندان باید بازجویی شود.

میگوییم اجازه بازجویی از دانشمندان را ندهید، میگویند باید از فرماندهان نظامی ایران بازجویی شود. (لینک خبر)

 

مردم، آمریکا کلاً دنبال توافق نیست، فقط میخواهد عزتمان را ذره ذره خورد کند. از آن طرف هم دولت وعده میدهد که اگر توافق شود چنان میشود که در توافق نیامده البته!!! تا همچنان تنور تندرو نشان دادن مخالفان را گرم نگه دارد تا جایی که تقریباً همه نظام و رهبری و همه مردم تندرو شوند!

خب، این چه سودی برای آمریکا دارد؟! آمریکا میداند عده ای در ایران حامی سرسخت و تعصبی دولت و اصلاح طلبان هستند و همچنین با این کارها مردم را نسبت به توافق بدبین و مخالف دولت میکند پس یک جامعه دوقطبی شکل میگیرد و این روند به درگیری هر چه بیشتر بین مردم و مسئولین می انجامد و همانطور که از گذشته گفته اند: تفرقه بینداز، حکومت کن.

و اینطور معنای نام امسال مشخص شد که چرا «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» انتخاب شده، رهبری جلوترها را میدیده است.

پس مردم فعلاً فقط از تیم مذاکره کننده حمایت کنید.

ولی یادتان نرود انتخابات مجلس را که اگر درست رأی ندهیم ممکن است تمام خواب های آمریکا در مجلس تصویب شود و حتی با عوض شدن دولت هم دیگر کاری ازمان برنیاید.