ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

حمید انصاری قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) روز یکشنبه مصاحبه ای را با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی دانا در رابطه با سازه جدید حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام داد. انصاری در بخش پایانی گفت‌‌وگوی خود می‌گوید: "حرم هر چه مجلل تر باشد نشانه عشق به امام(ره) است" و در ادامه تاکید می‌کند که "هر کس نمی تواند این مسائل را تحمل کند یا از حسادت است و یا از نادانی".

 

ظاهرا آقایان برای اینکه مجبور نباشند مثل امام ساده زیست و کوخ نشین شوند، امام را مثل خودشان اشرافی و کاخ نشین می کنندو فراموش کرده اند زی طلبگی و مبارزه با اشرافیت، از آن جمله ویژگی هایی نیست که بتوان با خواب دیدن و خاطره گفتن، آن را محو نمود. امامی که صریحا می فرمودنداین کاخ های مجلل، که با دسترنج ملت ها فراهم شده است، مردم را به سوی حزب های منحرف می کشاند.(صحیفه،جلد۲، ص۳۴۶). امام امروز کجاست تا ببیند با نام تولیت حرم امام و خط امام چه بر سر آرمان های ایشان آورده اند. این درد را به کجا ببریم کسانی که دم از منش و سیره ی روح الله می زنند و خود را آیت الله نیز می نامند، بدیهی ترین اصول ایشان را زیر پا می نهند.

 

دانلود کلیپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی