ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

لذت دوبار گزیده شدن!

ژنو-چای

«آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود»
لزوم این عقل حافظه است ...
حافظه تاریخی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: معاون وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی مجلس گفت: بازرسی‌ها از مراکز نظامی به صورت مدیریت‌شده پذیرفته شده اما درخصوص دسترسی به دانشمندان هسته‌ای هنوز پاسخی به طرف مقابل داده نشده است.

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس گفت:  در این جلسه عراقچی، معاون وزیر امور خارجه گفت: بازرسی از مراکز نظامی از سوی ما پذیرفته شــده، این بازرسی مدیریت شده اســت و مدیریت آن با جدیّت انجام می شود اما درخصوص دسترسی به دانشمندان هسته ای اگرچه لیست اسامی دانشمندان از ســوی طرف مقابل به ما داده شــده، اما ما نپذیرفته ایم که آنها بتوانند به دانشمندان ما دسترسی داشته باشند. وی افزود: معاون وزیر خارجه ادامه داد که در یکی از جلسات لیست تعدادی از دانشمندان هسته ای کشورمان از طرف مقابل به ما داده شده و از ما خواسته اند تا با این دانشمندان مذاکره و مصاحبه داشته باشــند. بازرسی از مراکز نظامی و دسترسی به دانشمندان هسته ای در چارچوب (PMD) است و این همان برنامه نظامی ادعای طرف غربی است که ادعا دارد ایران این برنامه نظامی را داشته و معتقدند که برای راستی آزمایی از سوی ایران باید به مراکز نظامی و دانشمندان دسترسی پیدا کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی